Staramy się unikać pomyłek, ale jeśli się zdarzy, to zawsze zapraszamy do kontaktu :)
Jeśli wystąpił problem, zgłoś go do nas na e-mali sklep@twardyorzech.pl - odpowiemy najszybciej jak to możliwe
- na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni, nie musisz tłumaczyć dlaczego oddajesz zakupiony towar, produkt musi być jednak zapakowany w oryginalne opakowanie, do zwrotu dołącz paragon
- na zwrot należności mamy 10 dni, postaramy się zrobić to jak najszybciej po otrzymaniu paczki od Ciebie
- po otwarciu pełnowartościowego towaru niestety nie możesz go zwrócić, wtedy możesz go reklamować jeśli jest wadliwy
- wiemy, że po otrzymaniu paczki, musisz spróbować pyszności, które zamówiłeś , jednak przy znacznej różnicy wagi reklamowanego produktu zwrócimy Ci równowartość tego co nam fizycznie odesłałeś
- na rozpatrzenie reklamacji mamy 10 dni, zawsze staramy się jednak jak najszybciej odnieść się do zgłoszonego problemu
- zachowaj paragon - przyda się podczas reklamacji.
Przejdź do strony głównej